Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוקר בגידות

משרדנו מתמחה בחשיפת בגידות תוך שימוש במעקבים וצילומים סמויים. אנו מתמחים בבניית תיק הוכחות שישמש את עוה"ד בבית המשפט. במקרים מסויימים, המעקב משמש לאימות החשדות ובמקרים מסויימים כאשר יש חשד להתנהגות לא סבירה של אחד מבני הזוג, המעקב משמש לשלילת החשד ומתן מענה באם מדובר במקרה שונה, כגון התמכרות להימורים. מומלץ לבצע בדיקות האזנה במידה ויש חשד מצד אחד מבני הזוג.

פגיעה באימון היא בין הרגשות הלא נעימים שאדם יכול להרגיש , במיוחד כאשר אדם חי את חייו עם אדם קרוב לגביו יש לו רגשות אהבה ואמון .

בגידה של בן זוג או של שותף עסקי יכולה להדיר שינה מעיני רבים.

כאשר מתעוררת הרגשה כזו יש התלבטות רבה , ולפני שרוצים לפרק את מוסד הנישואים או שותפות עסקית נדרשות הוכחות .בשלב זה מומלץ להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי על מנת להגיע לחקר האמת . מאמר זה יפרוש מספר כללים בנושא חוקר בגידות.

נקודות אזהרה

לעיתים מתעורר בכם חשש כי האדם הקרוב אליכם מסתיר ממכם דבר מה והתנהגותו שונה, ניתן לשים לב לכך בעזרת נקודות הבאות:

  • שינוי במראה הגוף ,הבעות הפנים לבישת בגדים יותר יפים והקפדה על טיפוח
  • הסתרה של ניירות נעילת המחשב/ הטלפון בקוד ומחיקה של היסטוריית הגלישה
  • העדר זמינות העלמות לזמן רב בערב או השארות בעבודה לשעות ארוכות
  • הוצאת כספים רבים במזומן .
  • אי השארת הטלפון לבד כולל לקיחתו לאמבטיה או לשירותים, שיחות בקול שקט

איך חוקר פרטי יכול לעזור במקרה של בגידה?

פגיעה באימון היא אחת הסיבות המרכזיות שאליה פונים לחוקרים פרטיים. ובגידה היא לפעמים קו אדום שאסור לחצות .  חוקר פרטי ישתמש בכל אמצעים שברשותו ובדרכים חוקיות בלבד על מנת להצליח לעזור לכם להגיע לאמת , הן באמצעות מעקבים והן באמצעות בדיקות כלכליות שונות.

שלבים בתהליך החקירה של הבגידה:

חשד לבגידה

השלב הראשון הוא חשד לבגידה בשלב הזה כאשר חושדים בבן הזוג מתחילה להתגבש החלטה לפיה רוצים לרדת לשורש העניין.

פנייה לחוקר פרטי בנושא הבגידה

מומלץ לפנות לחוקר פרטי עוד בשלבים המוקדמים ולא לנסות ל"פוצץ" את הנושא מול הצד השני שכמובן יכחיש דבר שיקשה על המשך התהליך , כמובן שלא רצוי לערב עדיין בני משפחה נוספים אלא במידת הצורך , מומלץ ךספק לחוקר את כל הפרטים הידועים ולו גם השוליים ביותר ולגבש עימו מסגרת זמנים רלבנטית למעקבים  .

חקירה  ואיתור הממצאים השונים:

חשוב מאד  לוודא כי החוקר אליו פניתם הינו חוקר רשוי ומקצועי הפועל בצורה חוקית ויכול להגיע אל חקר האמת בצורה האיכותית ביותר ולקבל בסופו של תהליך דוח מסודר הכולל את כל הממצאים התמונות והסרטים שבוצעו .

אחד התחומים הנפוצים ביותר שבהם משתמשים בחוקר פרטי על מנת לחקור בצורה מושלמת ולהגיע אל חקר האמת הוא התחום של היחסים האישיים של בני הזוג או כמו שהוא מכונה בתחום המקצועי – חקירות בגידה. בכל הנוגע לחקירות בגידות, הן שונות מכל החקירות האחרות שבהן משתמשים בשירותיו של חוקר פרטי. חוקר זה משתמש במגוון רחב של אמצעים, הן דיגיטליים והן טכנולוגיים על מנת להוכיח את הבגידה.

 במאמר זה נדבר על חקירות בגידה, במה הן שונות מחקירות אחרות ואת כל המידע החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת על חקירות אלו, חקירות אלו צריכות להתבצע בצורה מקצועית במיוחד על מנת שראיות אלו יוכלו לשמש את הלקוח בבית משפט במידת הצורך.

למה החקירות בגידה שונות מחקירות אחרות?

חשוב לדעת כי חקירות אלו שונות במיוחד, רוב החקירות המתבצעות במשרד חקירות אינן מערבות את הלב כמו בדוגמא של מודיעין עסקי למשל. במקרה של בגידה מדובר על עניינים שונים המערבים את הלב כי כל פעולה שהיא אינה במקומה או עבודה שהיא אינה איכותית עלולה לגרום לפירוק של קשר זוגי לחינם ואומללות לאורך שנים רבות.

חקירה זו צריכה להתנהל עם ניסיון רב במהירות תוך תיעוד של מהלך האירוע. חקירות בגידה הן חקירות מסובכות ביותר מפני שבהן פונים אל החוקר הפרטי במקרים שמזהים נורות אדומות בקשר, לא פונים אל אף אדם והוא האחראי הבלעדי שצריך לערב את החוקר הפרטי על מנת שיפתור את הבעיה.

חשיבות תיעוד ברור ומדויק

במקרים שבהם בני הזוג מתגרשים והבעל צריך להוכיח עילה לגירושין בבית משפט, על מנת שהוא יוכל לתת לה גט ולפי בית דין הרבני זה חלק בלתי נפרד מהתהליך הגט. לא תמיד ניתן להוכיח זאת בדרכים המקובלות ולכן יש לשכור חוקר פרטי שישתמש בדרכים רבות ומגוונות כולל חקירות וראיונות אישיים עם הקרובים השונים על מנת להגיע לכך ולכן ישנה חשיבות רבה לתיעוד ולהוכחות ברורות וחד משמעויות של האישה הבוגדת. על מנת לקבל את הגט המיוחל יש לבחור בחוקר פרטי בעל ניסיון רב בחקירות מעין אלו.

קרדיט: freepik

השאירו פרטים:

חקירות פרטיות

חקירות דיסקרטיות ופרטיות

חוקרים פרטיים נשכרים לחקור מגוון רחב של נושאים מורכבים. מעקב, זיהוי פלילי, איתור אנשים אבודים וטכניקות חקירה רבות אחרות. עבור אנשים עם היכולות, ההתלהבות וההשכלה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר